全能足球雜誌 issue 398 page
上期為大家介紹左AC League 閒日及週末聯賽盃-金盃組冠、亞、季、殿軍共8支得獎隊伍,其實本會是屆比賽其實亦分別開設銀、銅盃組等不同級別的賽事,回顧過往表現,冠軍隊伍實力亦有返咁上下,今期就專為呢9隊奪標球隊賣下廣告,比大家認識下啦!
「AC 社區盃」已於二月正式開打!如上期提及,本年度賽事規模空前龐大,而且吸引不少外隊參加,總計多達56隊。今屆比賽分8組每組7隊,先以單循環決出金、銀、銅盃出線隊伍,敬陪末席者則下屆再接再勵。各組兩支出線球隊分途出擊16強淘汰賽事,直至決賽!全部一場過不分主客制,入到決賽嘅球隊都非善男信女矣。由於個別以實力及其他因素分級,所以經常出現「走線」疑雲,頂頭大熱都可能出現在較次級別爭標,冷門球隊也成黑馬挑戰更高級別冠軍寶座,令比賽更富話題性!以此謀算及各隊目標策略下,可能真係未到分組賽最後一輪都未知各級出線名額啦。各位球迷即管放長雙眼,賽全能足球雜誌及AC League 官方網頁,睇下到時邊隊打邊隊!
AC League 足球興趣班在各區繼續招生,由主席Alex Yu 為首的教練團隊,希望在週末上、下午時間和一眾4-10歲的小朋友以足球為伴玩個不停!最近我們亦製作不少造型照及宣傳短片,個個頓時變身大球星,鏡頭前即時「好波」左!估唔到潛能咁犀利,而且展示小朋友們好動、興奮、熱情的一面!各位可到本會YouTube 觀賞最新出爐的宣傳影片,比個Like & Share! AC League 足球興趣班透過不同類型的足球鍛練項目,一眾小朋友都嚐盡甜、酸、苦、辣,既有開心時刻,克服困難亦少不了,我們的教練都希望小朋友們從足球遊戲及比賽中挑戰不同情境,例如克服弱點練好個別技術如控球等,領悟專注及堅持學習的重要性!本會將陸續開辦更多青少年足球訓練及比賽,培育更多明日之星,如有興趣,歡迎與本會查詢詳情。
如欲了解本會最新動向,歡迎瀏覽網頁www.acleague.org
Fan page: AC League 及 愛施會,或
email: info@acleague.org 或
致電 93277203 向主席Alex Yu 查詢, 謝謝!
全能足球雜誌 issue 398