2018夏天AC League All Stars 當然仲有其他公開賽繼續進行中,而七月初的深水埗盃我們以衛冕冠軍之師再度挑戰呢個踢一日過嘅淘汰賽。今年我們當然以冠軍為目標,不過今屆強豪雲集,即使我們在初賽以6-1清風送爽擊敗新偉聯,但四強便迎來其中一隊勁敵TKO Galaxy。雙方踢法不同,對手組織較純熟,我們的攻勢較簡單直接,大家都未能把威脅埋門成功送進網窩,踢至加時仍只是1-1不符戰況之賽果,幸運地AC League All Stars 十二碼踢至最後一輪守門員互射一刻,我們把握到機會打破宿命擊敗老對手得以晉身決賽!不過踢全日嘅賽事係考驗體力、意志嘅時候,遺憾地部分主力有其他要務下未能和我們跑到最後,決賽面對今屆人腳有増無減下的九龍體育會,幾乎未能在中場拼搶抗衡,而且對手嚴密看管己隊前鋒下,AC League All Stars 以0-3見負。雖然只獲亞軍,但樂見眾將鬥志高昂,擊敗宿敵亦提升了我們的信心,相信往後的公開賽,包括即將展開的工聯盃,AC League All Stars 定必有更理想的發揮!
想睇下邊間球星代表AC League All Stars 咁醒神入幾多球同邊個好波D?即刻登入 AC League YouTube 頻道去片,重溫比賽精華啦!
AC League All Stars 大軍名單
余漢倫:AC League 主席
關志健:AC League 球證團隊
黃宇軒:AC League 教練團隊
林立梃:AC League 銀行明星隊
黃朗廷:AC League 銀行明星隊
羅啟智:AC League 銀行明星隊
陸錦熙:AC League 銀行明星隊
梁詒璋:康契聯
陳家灝:康契聯
陳展飛:樂翠聯
張德興:樂青之友
羅朗聰:永聯
潘耀財:熊大 FC
周巧明:基圍蝦
陳震宇:Go Goal
區嘉健:炮友