剛過去的暑假,AC League 主席Alex Yu 除了繼續忙於聯賽事務,同時亦身負重任,就是帶領一班5-7歲小朋友參加賽馬會足球訓練計劃,追尋足球夢!

今年不單止負責每天的訓練項目,我亦特別擔當領隊工作,協助呢班擁有優厚潛質的小朋友出戰暑期足球比賽。即使烈日當空,仍然無損佢地嘅熱情及拼勁,個個都嚷著「余sir我要踢」、「余sir我要入波」,就算休息時間,飲完一口水後已經大叫「我準備好啦」,真令我哭笑不得!更佩服呢班熱血嘅足球小將精力無限!

比賽戰情緊湊,身為教練及領隊的我,更驚嘆背後的支持者(即小朋友家長)比我想象中更落力打氣,歡呼、望門輕嘆、加油之聲此起彼落,無形中令小朋友增添信心及能量踢埋最後一口氣!而我,就為大家部署戰術、提場,仲比其他對手領隊既笑且妒形容我地「1-0戰術部隊」,看來我的調動也安排得宜吧!

不過,其實比賽結果對於我及呢班小朋友其實不是最重要,最重要係大家的熱情參與,能夠100%投入足球運動!雖然暑期比賽告一段落,但由我本人Alex Yu 牽頭的AC League 足球興趣班將繼續為呢班小朋友恆常開辦足球訓練,當然亦歡迎其他有興趣的家長/小朋友報名,詳情可與本會聯絡!

事不宜遲,大家可以分享以下連結,欣賞下呢兩班足球小將們的精彩比賽片段,睇睇邊個係明日之星!